Městys Žehušice
Městys Žehušice
  •   Úřad městyse:
    Žehušice Hlavní 107, 285 75 Žehušice
  •   Telefon/mobil:
    +420 311 249 010, 725 432 531
  •   Úřední hodiny:
    Pondělí: 08:00-11:00, 13:00-17:00
    Středa: 08:00-11:00, 13:00-17:00

Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

3. Pojmenování (název) životní situace

Výpis o využití údajů z Registru obyvatel prostřednictvím CzechPOINT@home

4. Základní informace k životní situaci

Výdejem výpisu o využití údajů z Registru obyvatel (dále jen "ROB") se rozumí poskytnutí údajů o tom, které subjekty (orgány veřejné moci) využily referenční údaje konkrétní fyzické osoby ("subjektu údajů") a za jakým účelem.

O vydání výpisu o využití údajů z ROB může požádat subjekt údajů podle § 14 odst. 4 a § 58 zákona č. 111/2009 Sb., o základních registrech, ve znění pozdějších předpisů.

Údaje lze poskytnout za období 2 let zpětně od data podání žádosti.

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Žádost může podat žadatel ze své vlastní datové schránky fyzické osoby.

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Žadatel musí mít zřízenu datovou schránku fyzické osoby.

Postup podání žádosti o zřízení datové schránky je zveřejněn na webových stránkách Datových schránek.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

Tento proces je zahájen vyplněním formuláře "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel", který je zveřejněn na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

Na základě vyplnění žádosti (formuláře) a jejím následném zaslání prostřednictvím Informačního systému datových schránek je zpracován elektronický výpis o využití údajů z ROB.

Výpis je automaticky zaslán do datové schránky žadatele jako datová zpráva určená do vlastních rukou.

Výpis obsahuje identifikaci žadatele a seznam subjektů, které v zadaném časovém intervalu, maximálně 2 roky zpětně od data podání žádosti, využily údaje o žadateli vedené v ROB.

8. Na které instituci životní situaci řešit

V této životní situaci nedochází k přímé komunikaci žadatele s úřady státní správy, žádost je podávána prostřednictvím webového formuláře.

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Při elektronickém způsobu zaslání žádosti žádné; totožnost žadatele se ověřuje prostřednictvím přihlášení do datové schránky.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Formulář "Žádost o výpis o využití údajů z Registru obyvatel" je k dispozici na Portálu veřejné správy (v sekci Formuláře).

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

Vydání elektronického výpisu o využití údajů z ROB prostřednictvím CzechPOINT@home není zpoplatněno.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Podaná žádost je vyřízena okamžitě, resp. v závislosti na dostupnosti služeb registru.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

28. Popis byl naposledy aktualizován

13.03.2018

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.

Městys

KALENDÁŘ AKCÍ

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Mobilní aplikace

mobilní aplikace

Volně ke stažení:

google-play-download

app-store-download

Mapový portál

Mapový portál

Videa

videa

Aktuální počasí

dnes, čtvrtek 13. 8. 2020
jasno 29 °C 20 °C

Partneři, svazky, projekty